gränby med my

HAPPYFACE!
den här dagen har vart den bästa på länge! jag menar jag var uttråkad.se tills jag började messa med min kära barndomsvän My som jag nt träffat sen typ 06? eller nåt. men så vi bestämde oss för att ta oss till gränby centrum båda två och träffas där efter alla dessa år. så jag sminka mej och sådant dära sen gick jag hemifrån mot gränby. träffade My och vi gick runt i massa affärer och kolla kläder och bara snacka. vi båda shoppade ett likadant linne plus varsinna solglasögon. sen så blev det ett par shorts för henne och typ en t-shirt för mej. efter det gick vi och köpte en varsin coca cola. sen satte vi oss och och bara chilla ett tag tills hennes pappa och lilla Tim som jag nt sett på tusen år kom och skulle hämta henne. fick skjuts hem utav Roffe snäll som han är så jag slapp gå haha. det hade ioförsej nt gjort mej något att få lite motion men hade så fruktansvärt ont i mina smalben. en dag med My och lite shopping, kan det bli bättre? nae tvivlar på de. :))

på fredag blire stormen som gäller och även då kommer jag att träffa My. ska blir riktigt najs (yy' hade nt ens tänkt följa med dit men bah för My ska va där så ska jag med . haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0