igår & idag

Hej & förlåt för att jag nt bloggade igår, nt för att jag tror det finns nån som bryr sej direkt heller men ah haha. var iaf i skolan igår och jobbade på på lektioerna. vi kollade på nån annan film igår som också var en kuk sugarfilm i början. men efter typ mer än halva filmen så blev den spännande och helt okej. tur det för annars hade jag somnat eller nåt hahaha! gick hem sen när lunchen börja för vi hade bara en lektion kvar som var no efter lunchen vilket jag slapp.


och idag har jag nt vart i skolan alls, eftersom att jag nt blev väckt utav någon och nt kunde ställa min mobil på ringning heller för den har fuckat upp sej helt! seriöst den har damp, för minneskortet har blivit cp helt plöttsligt så det står att det nt finns något minneskort i fast att det sitter i! har testat massa olika saker för att försöka lösa det men det funkar nt. och just därför har jag inga bilder eller ringsignaler kvar så kan nt ställa klockan. fuck vad damp jag får. måste köpa ett nytt jävla minneskort nu och allt åhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0