min midsommar


- fuckface

bad update i know. men min data är cp så därför har jag nt kunnat blogga ens. men i alla fall så min midsommar började väll med att vi drog till släkten och åt där och sånt sen höll jag på och tråka sönder tills jag fick tag i My och gick och träffa henne. vi var kvar till cirkus tolv innan vi gick hem. Clarah kom ju dit också och sen sov hon här med.
imorgon blir det bio som gäller, igen haha. men den här gången går jag med My. ska kolla tider och sånt senare. men nu har ni fått en liten update från min sida i alla fall. (y) vi höres!

Kommentarer
Postat av: Matilda karberg

ASSÅ FETT FETT DRYGT NÄR DU SKRIVER "CIRKUS"!!!!! xd

2010-06-28 @ 20:22:30
URL: http://karberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0