onsdag

shaow kom hem för ett litet tag sen har vart i skolan och gjort nå test typ? så ah det gick väll bra förutom att det tog nästan en och en halv timme! shiiet seriöst, vad tänker dom med? jag har väll annat att göra än att sitta där i en evighet liksom. dessutom fick jag as ont i huvudet också. men sen så efter det där så gick vi till brantingstorg och hämta ut två filmer som vi hade beställt åt mej tihi. plus att vi handla lite annat med. sen fick jag lov att gå barfota hem hela vägen eftersom jag tog mina nya skor smart som jag är så jag fick skavsår direkt, great! haha men men vad hade jag förväntat mej då? men så nu har jag as ont i fötterna med efter alla små stenar jag trampat på. hah kanske nt så intresant att veta men jag skiter i. haha puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0