sommarlov

SOMMARLOV WIIEEE!
gick till skolan i vanlig tid idag eller typ lite tidigare men ah. sen så när i stort sätt alla kommit i klassen så gick vi till aulan ungefär kvart i nio. satt där en stund medans folk sjöng och uppträdde (stavning?). sen sluta det med att alla eller dom flesta sjöng den blomstertid tror jag det var. sen blev det fika i klassrummet och utdelning av betygen. är nt nöjd med mina betyg, får ioförsej skylla mej själv lite eftersom jag på senaste tiden nt spenderat särskillt mkt tid i skolan, skolk osv. såatte ah men jag ska nu i nian efter lovet jobba upp mina betyg så att jag kommer in på nåt bra gymnasium sen. kommer kanske byta skola också utav vissa anledningar. och nej det har nt med närvaron att göra, utan det är mitt eget val. men i alla fall så efter fikat i klassrummet och när jag fått mina betyg så snacka jag lite med natta och fredde. kommer bli så enormt tomt nu när dom nt kommer gå kvar. ifall jag nu gör det. men antar att that's life. men nu ska jag typ gå och byta om till andra kläder eftersom jag ska ner på stan sen typ så vi höres bitches :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0