torsdag



hejhej
bloggade aldrig igår kväll för hade endå inge mer att säga men idag så har jag vart iväg till ica å handlat lite och sånt. skulle igentligen upp till gränby eller ner på stan idag också för att köpa ett par spetts tights till imorgon att ha på avslutningen. men eftersom jag aldrig köpte det idag så får jag väll leta fram ett par gamla ur garderoben dåå. kommer dock nt bli lika fint som jag hade tänkt men aja. sen efter skol avslutningen eller ah lite senare på dan ska jag typ ner på stan och träffa sussi. det var ju evigheter sen! så det ska väll bli najs, kanske hinner med att träffa madde också.


hejjs


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul=))

2010-06-10 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0