dagens låt


jag stannar kvar ett tag och bara tänker tillbaks,
massa minnen som gör en helt sentimental,
å alla vänner som man lämnade kvar,
känns ganska tungt nu men jag ska kämpa ett tag,
det regnar idag men imorgon kanske solen skiner,
så jag blundar nu och ler åt alla goda tider,
ser tillbaka nu men svårt att sätta ord på skiten,
å börjar sakna saker som man alltid tog för givet,
sen jag flyttade har jag försökt att glömma allt,
men minnen vaknar ibland och får mej att önska att,
jag var där, hemma med familjen, med mina vänner,
har känt det på mej sen jag flyttade, hur livet vände.



å bara så ni vet, så äre jag själv som lagt ut denna låten på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0