earth hour

somnade sent igår och vakna därför av att jag blev väckt klockan halv 1. typiskt -.-' hade bara lust att vända mej om och somna om. men icke, jag pallrade mej upp och bänkade mej framför tvn en stund. har precis ätit frukost, så nu är jag mätt också. idag händer väll inget speciellt direkt, jag ska väll försöka att komma i säng tidigare idag eftersom att de är skola imorrn. sen vare ju earth hour igår med, släkte ni era lampor, stängde av datorn och tvn? det gjorde vi. vi satt i en hel timme med massa ljus tända och så. det var faktiskt rätt mysigt trotts att jag fick dator abstinens (aa' jaa jag vet, en timme och jag klara knapp det. MEN jag vet faktiskt nåra andra utav mina kompisar som nt ens klarade att stänga av över huvud taget, sådetså!



Bild lånad ifrån google, för att jag aldrig tog någon egen bild igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0