ensam hemma

känner att jag uppdaterar välldigt mycket idag? haha, but who cares? i alla fall så är jag ensam hemma hela kvällen idag så venne riktigt vad jag ska hitta på? blir väll film och så sen antar jag. å sen imorrn är jag också ensam hemma hela kvällen, men då är filip och hans kill kompisar min lilla räddning hihi. eftersom att får jag enormt tråkigt imorron kväll så går jag bara över till dom. men dom kommer att få gå och möta mej för vågar nt gå själv i mörkret fan ;o trotts att det nt är så jäättee långt dit. men ni vet hur jag är :) fast igentligen så är det fest för eva och robin hos dom imorrn, men venne om jag pallar. så antingen går jag dit eller stannar hemma och sen går över till filip och dom. låt oss se imorrn hur de blir. men nu ska jag tjocka mej med lite chips och cola.




byyyee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0