färgat håret

Det här blir en mini update nu för jag ska göra mej iordning för att senare gå ner och käka på ragusa. å för er som nt vet vad det är, så kan jag säga att det är en resturang i närheten av där jag bor. men i alla fall så har jag färgat håret idag, bilder kommer längre ner. blev faktiskt nöjd förutom att jag vill ha det liite ljusare, mer vitt. så ska färga det blont igen sen. men ah, här är bilderna:


före, då jag bara hade ljusa slingor.


och så en bild med själva hårfärgen i.


resultatet.

på bilderna syns det knappt att jag färgat. jag försökte ta massa bilder men det hjälpte nt hur många jag än tog, för endå blev dom inga bra. men jag HAR färgat för ni som känner mej och träffar mej irl kommer att se skillnad. det lovar jag! & jag lovar även att lägga in en bättre bild sen nån dag. med face och allt,, när jag har smink på mej! men nu ska jag sminka mej så pusshejjs!♥

förresten! nu vet jag precis vem som kommer kalla mej blondi så fort jag nt fattar vad han menar. haha! han har gjort det även när jag nt varit blond, men nu har han ju faktiskt en anledning till det med. eller vad säger ni ?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0