fucking måndag

yyees, det är måndag idag då och jag venne varför jag uppdaterar nu när jag igentligen borde gö mej iordning och gå till skolan. men men, i alla fall så igår fixade jag Louises bloggdesign IGEN haha! men hon blev i alla fall nöjd och det är ju huvudsaken, right? :) å sen får vi väll bara hoppas att hon tänker börja bloggen igen tihi. ;) sen så fixade jag en ''kontakta mej'' ikon till mej själv också å den sitter över menyn som ni kanske ser? så ah, vill ni någe äre bara att kontakta mej på den mailen. det är såklart nt min riktiga mail, utan min blogg mail bara. men ahh de kanske ni redan fattat , vad vet jag ? haha. å jag bara måste ta mej upp till gränby och till skopunkten nån dag! eftersom på gina vill jag köpa ett par jätte söta örhängen som jag kom och tänka på igår kväll utav nån anledning? och ett till vitt linne. och sen på skopunkten ett par jätte fina skor ! :) å sen dessutom så sa mamma igår kväll att jag typ ska få en guldhamster ;oo haha, men glad blev jag i alla fall eftersom jag älskar djur och nt kan ha nån katt för alärgiker i familjen. sådetså. ska förmodligen köpa den nån gång i veckan wiiee !

& svar till Matilda också, eftersom att du kommenterade mitt senaste inlägg. å jaa, det är ett måste att vi måste ses snart igen. för nu har jag nt träffat dej på en vecka och typ två dar! ;o men när du ser det hära, så hör av dej om nån dag du kan ses. puss på dej ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0