gårdagen

Tänkte skriva om gårdagen nu eftersom att jag aldrig pallade det när jag kom hem igår haha. såatte först så tog jag mej ner på stan efter två nån gng. sen så mötte jag upp Amanda, Cornelia & Liz. som sagt hade jag aldrig träffat Cornelia och Liz förut men dom var sjukt snälla så de var inga problem. vi gick till galleriorna och kollade lite på kläder å smink å sånt. och jag hittade en typ tunika eller vad man ska kalla det för på bikbok som jag bara måste ha! och då menar jag måste. men hade nt tillräckligt med pengar med mej så :( sen så blev det donken för oss (a) sen blev det mer klädes affärer och sen runt 5 gick vi till jamjam och köpte godis (aa' svin dyrt men gott! efter det blev det att gå mot stationen eftersom dom skulle ta halv 6 bussen hem. så stog där med dom ett tag sen gick jag till vaksala och tog min buss hem. by the way så var dagen riktigt naajjs. å Liz var så snäll så hon köpte ett varsit rosa armband till oss alla fyra. tihi, så gulligt. men nu ska jag gö annat så ah, pusshejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0