lördag kväll

just nu sitter jag här i min säng med datan i knät och är proppmätt. mamma har typ nån tjejfest nu så jag får lov att hålla mej på rummet ikväll haha. men det gör nt särskillt mycke för mej, för jag har laddat den här kvällen med godis, läsk och nåra bra filmer ! :) så det går ingen nöd på mej nt. gick till årstahallen idag och så annars har jag nt gjort nånting alls nästan , förutom att försöka lära mej mitt photoshop som jag ladda ner igår. ville ha det för att kunna gö egen design till bloggen osv men det kommer nog ta sin lilla tid att lära sej det programmet. men jag tränar på! ;) kanske kommer en ny header ikväll eller nåt beroende på om jag lyckas i ps hahah! nejdå, men vi får se helt enkelt.


cyaaaaaaaaaaaah,


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi måste ses nåt igen snart har haft fullt upp hela helgen annars hade jag hört av mig :) Puzz

2010-03-21 @ 20:16:22
URL: http://karberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0