lördag

nu sitter jag här helt ny duschad och har precis sminkat mej. väntar på matilda som ska ta bussen hemifrån sej vid 2 typ. sen byter hon förmodligen buss på stan och tar 7an hit. kommer att gå ut och möta henne vid bussen, och sen tar vi en promenad till rusta för matilda ska köpa hårfärg och förmodligen köper vi nog nå godis med, godisråttor som vi är! ;)) efter det vet jag faktiskt nt helt säkert vad vi hittar på. men senare mot kvällen drar vi hem till filip och hans kompisar ett tag. å som ni märker har jag fullt upp idag så uppdateringen kommer suga. men det får ni stå ut med! nu ska jag bara chilla ett tag och kolla tv medans jag väntar på att matilda bebis anländer tihi. å ska försöka ta lite bilder också som jag kan bjuda på sen. :) puws!

sålänge får ni nöja er med denna bild på oss:

jagälskardejgumman<3


Kommentarer
Postat av: Emma

du hade gjort ett kollage till issa :) där hittade jag din blogg

2010-03-13 @ 16:21:52
URL: http://eeemmaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0