skola & maxi

shaow alla!
var skitseg imorse haha men kom iväg till skolan i alla fall & det är ju huvudsaken. hade matte första, idag jobbade jag faktiskt sjukt bra så de är jag stolt över. å sen skulle vi igentligen ha läxtid, men ni som går i min klass vet att vi aldrig har det även fast det står på shemat. så då räkna jag ut att först skulle vi ha rast ist för lektion och sen ha idrott, vilket jag aldrig är med på och det innerbär rast. sen lunch och de blir ju också rast. vilket betyder att jag skulle få vara själv i flera timmar eftersom Tobbe, Matilda & Natta nt var i skolan idag. ingen av dom, och därför tog jag beslutet att gå hem ett tag. så får jag mess att jag kunde åka med mamma och syster till maxi istället för att sitta hemma, så jag är på. på maxi köpte jag lite godis, det är ju trotts allt påsk snart,, och sen köpte jag tre par strumpor också. kan värkligen behövas! dom flesta av mina är hål i haha. efter det tog vi en sväng in på lindex och där gjorde jag ett fynd måste jag säga! jag köpte en t-shirt eller vad man ska kalla det för som jag ska ha över ett linne sen. det fanns bara en endaste kvar och i rätt storlek också, å den var på rea så kostade bara 49:- istället för 179:- såatte, jag är nöjd över det köpet.

Nej nu borde jag igentligen gå tillbaka till skolan och ha lektion.
men jag har bestämt mej, jag tar hem saker och ting imorgon ist.
det dom gör idag, tar jag hem och pluggar på imorrn.






PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0