tisdag



Kom precis hem från skolan så jag får väll ta och blogga lite då eftersom jag sa att jag skulle det när jag kom hem. dan började med sovmorgon, riktigt skönt faktiskt. trotts att jag var minst lika trött som jag brukar va utan sovmorgon. men i alla fall, kom till skolan och första lektionen var svenska dårå. svenska läraren läste slutet på nån bok jag nt hört början eller mitten på. men shit the same, får skylla mej själv som nt vart i skolan och hängt med. nt för att boken var särskillt intresant heller men ah. sen hade vi matte å jag hade inställningen att jag skulle jobba som attan. men bara för det så fattar jag nt ett skit av uppgifterna ska jag säga. fick typ hjälp men de hjälpte nt haha. sen var det lunch och jag gick ner till vaksala för att möta upp Nathalie & Matilda där. sen gick vi tillbaks till skolan och satte oss i 8ans klassrum. Nathalie hade typ sjukt kul med att sitta och försöka få frasse att skratta medans Matilda låna min mobil och tog lite musik. sen så hade vi so och kruse typ babbla på om sverige demokraterna och sånt bullshit. så jag var nt särskillt intreserad, nt Matilda heller för den delen. så jag satt och snacka med Nathalie lite samtidigt som jag försökte värka intreserad utav det kruse sa. sen var hon som vanligt så snäll att vi fick sluta tidigare och eftersom no och engelskan blev inställda så fick vi gå hem wiieee. såatte nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska komma hem och så.

puwssss,


Tyvärr så va nt Tobbe i skolan idag, och kommer förmodligen nt imorgon heller. men jag hoppas du blir frisk snart så du kan komma till skolan och dra dina dåliga skämt igen, du får mej alltid att skratta åt dom fast att dom igentligen nt ens var roliga, jag fattar nt!? ;o hahaah. men krya på dej gubben♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0