najs lördag

har typ nt vart hemma nånting alls idag, och därav min dåliga uppdatering. men nu är jag hemma och kom hem för kanske en halvtimme sen drygt. men iaf så runt 3 nångong anlände matilda med bussen. vi gick direkt till årstahallen och köpte choklad, nt särskillt ovanligt näre gäller oss haha. efter det gick vi hem till mej och bara satt och chilla lite tills klockan var typ 5, då vi gick ner till ragusa för att köpa pizza. men när vi var framme där så kommer vi på att vi glömt pengarna hemma och blir därför tvugna att gå hem igen. sen så gick vi tillbaka och fick våra pizzor, vi tog hem dom å käka. sen lite senare så försöke vi fördriva tiden med singstar tills filip och dom skulle komma hem. men helt seriöst, vi skratta oss igenom låtarna hahah. så vi fick resultat som tondöv, amatör, wannabe och massa sånt dära haha. men vi var ju trotts allt nt seriösa när vi sjöng, så tro nt att vi är så jävla dåliga på riktigt hah. by the way så runt halv 9 nånting gick vi hem till filip å där var även david, nån kille jag nt träffat förut men det var najs iaf. dom spelade typ x box live eller nå sånt medans jag och matilda flumma för oss själva. och jag fick nåt jävla skratt anfall? hahaha. sen blev det att filip och david spela guitar hero och vi kolla på. tog nån rökpaus då och då med matilda också. vid 12 nån gång drog vi oss hemåt. hon kunde nt sova här idag så hon tog sin buss hem. men imorrn kommer hon hit igen och vi drar till filip och dom igen haha, stackarna som får stå ut med oss. ;) men hon sover även över här imorrn. :) men ah nu ska jag bara lägga upp bilderna för dagen sen blire sängen bums för mej! för är jätte trött. så godnatt♥



matilda chillar


våra pizzor


pizza bit


matilda trycker in halva pizzan i munnen haha !


bebis :)


en emelie som nt vill va med på kort hah


melle & tilda


vi igen :D


killarnas liv hahah


rökpaus tihi


killarna spelade guitar hero


<3


<3



UPDATE!:
KILLARNA VILLE NT VARA MED PÅ BILD PÅ BLOGGEN SÅ TVINGADES TA BORT BILDERNA PÅ DOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0