torsdag

Shaow bloggen.

har nt varit i skolan på hela veckan pga personliga skäl. men på måndag blire att sätta fart på skolan igen. i alla fall så skulle jag ha gått på möte i skolan idag. men sen blev det nt så pga en anledning. men vi skulle typ ta det nästa vecka eller nåt ist. annars har jag typ nt gjort nånting idag alls nästan. skulle ha gått på stan i tisdags tror jag det var med filip. men sen så blev han sjuk och det blev inställt. fan också! ville ju shoppa ,buhu ;( men jag får väll tvinga han att följa med mej nån dag nästa vecka ist då haha :) å jag måste bara erkänna att jag är liiite efterbliven hehe. jag har ju självklart hört talas om twilight men aldrig varit särskillt intreserad av det. men så igår så skicka elin nån länk på msn om nån parodi (stavning?) på twilight. men eftersom att jag nt sätt den riktiga eller nån trailer eller någonting så fatta jag nt särskillt mkt. skrev det till elin och hon sa att jag iaf måste ha sett nån trailer på twilight åtminstonde. men mitt svar blev såklart ett nej. hennes kommentar då var ''VART HAR DU VARIT NÅNSTANS!?'' hahaha! jadu, det kan man ju fråga sej? jag har helt enkelt bara blundat för allting som har med twilight att gö. såatte hon skicka youtube länk med trailers och sånt till filmerna och nu har jag ändrat min åsikt om det. nog för att jag nt gillar näre är sådär ovärkligt i filmer men den var helt okej, faktiskt. så ska nog köpa filmerna sen (aaa' men slut pratat om det nu. i alla fall, så igår så gjorde linus en sjukt fin namn bild till mej! jag sa bara att det skulle stå melle med rosa färg och han gjorde världens finaste bild juu :)) tackar så mycket !


titta så fint! gullig han är dåå :') tihi.


Nuu blire film som gäller.
hejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0