hissar&dissar



smink - jag hissar faktiskt smink ordentligt! sure, vissa kanske tycker att man nt borde ha smink eller att det nt är fint på nåt sätt. men själv så går jag nt ens utanför dörren utan smink.

sovmorgonar - själv har jag nästan aldrig sovmorgon i veckan. men sover destolängre på helgerna ist haha. men ibland önskar man ju värkligen att man hade det minst en gång i veckan. så man slipper draa sej upp ur sängen varrenda morgon!

svensk hiphop/rap - finns det nå bättre musik ?! neej, jag tror nt det va. jag lyssnar dagligen på svensk hiphop. visst finns det annan musik som jag varjerar med ibland, men för de mesta är det svensk hiphop som gäller!




vintern - jaa jag ger vintern en grov diss! för jag har värkligen fått nog utav den nu. jag har haft min vita jul som jag ville ha å jag tackar för de. men nu har snön stannat föör länge.

skavsår - finns det nåt värre än att ha skavsår och nt kunna sätta på ett plåster för att man till exempel är borta!? nej det är hemskt! usch och fy för skavsår med andra ord.

städa - usssch! jag hatar ordet städa. många kanske trivs när det är rent och fint med ordning på grejerna. men jag trivs faktiskt bättre när det är stökigt i mitt rum, jag venne varför. men nt så att det är massa damm och så överallt. men bara allt nt är iordning så är det bra haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0