våffeldagen

shuubree
vaknade klockan 11 idag och då var det ingen hemma. gick upp och åt frukost sen satte jag mej vid datan och här har jag suttit resten av dan haha. men sen är de är ju våffeldagen idag också & just därför tänker jag försöka tvinga mamma att gö våfflor till middag idag (a) vi får väll se hur de går. men förövrigt har jag nt vart i skolan på hela veckan pga personliga skäl. men imorrn ska vi dit typ skit tidigt, typ 11 or something !? och ta ett beslut. hoppas det blir som jag vill!, håll tummarna för mej! nej nu kommer snart mamma hem och så, såatte vi höres senare eller nåt.

å juste, hade en helskum dröm inatt! ;o fast lite najs var den iaf ;) (a)
nån som vill veta vad jag drömde? ;))





ska ni äta våfflor idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0