dålig sömn

shulululu!
somnade ganska så tidigt igår. men sen så klockan halv tre inatt vaknade jag av att jag var enormt törstig! hittade en vattenflaska på golvet som jag druckit ur dagen innan i mitt rum. men såklart var det jätte lite kvar i den, bara lite på botten plus att det var varmt. så jag gick upp och ut i köket och gjorde iordning ett glas citron vatten till mej istället. mycket godare! sen så la jag mej igen. somnade nt förens cirkus fyra, dvs en och en halv timme efter att jag la mej igen. för utav någon anledning var jag jätte pigg. men somnade i alla fall tillslut och vaknade sen strax före tio imorse av att malin och milian kom. kändes just då som om jag nt hade sovit ett dugg nästan. så ah, natten tills idag var nt den bästa direkt. men nu ska jag försöka få ta i filip för att se om han kan sova här inatt eller jag hos han eftersom mamma och roine ska bort på bröllop och jag vill nt sova själv haha. pusshejjs (k'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0