grillning

Tänkte bara kika in på bloggen och säga att uppdateringen idag tills imorgon kommer suga hårt. kommer varken ha tid eller möjlighet att kunna blogga mer idag efter det här inlägget, ska nämligen sminka mej och sånt dära snart sen kasta mej iväg till syster malin kl fyra och åka med henne och nåra ut till knutby och grilla där sen ikväll. ska bli jätte mysigt! (y) efter det blire att åka hem till syster erika och sova där tills imorgon, tar nt med mej datan så just därför kommer uppdateringen suga tills jag kommer hem imorgon, då jag förmodligen kan kasta in ett inlägg om hur jag haft det. ifall jag orkar då rättare sagt. nae nu ska jag chilla ett tag tills det är dags att sminka sej.

föresten! tycker alla ska va sociala med mej via sms idag och tills jag kommer hem imorgon. eftersom jag ej kommer ha tillgång till data bara min älskade mobil.

xoxo
/em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0