hissar&dissar



färgen rosa - finns ingen finare färg helt seriöst. älskar i stort sätt nästan allt i rosa. så en klar tummen upp för den färgen!

choklad - choklad måste vara den absolut godaste godisen någonsin. är dessutom beroende utav det. choklad i mitt hjärta föralltid!

uppsala - muppsala, bästa staden helt klart! föralltid&alltid i mitt hjärta. visst kan det finnas dagar som man vill bort härifrån, men till största delen så trivs jag här. eftersom här har jag allt jag behöver.




skolmaten - jag menar, jag äter aldrig skolmaten i skolan. dels för att jag nt vill och dels för att det är äckligt. jag förstår att folk kanske är hugriga och äter bara för de. för tror knappast att det är särskillt många som gillar det dom stoppar i sej där.

sprutor - åhh bara tanken får mej att rysa! klarar nt av att kolla när dom sticker in den i huden ens. kollar alltid bort då och blundar för att slippa se på när dom sticker en i t.ex armen.

små kryp - shiiet, finns det nå äckligare !? nae jag tror nt de va. klarar nt av att sova i ett rum om det finns en insekt där ens en gång. fyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0