knutby

ohh shit, orkar igentligen nt uppdatera nu, men ett litet inlägg skadar väll nt. såatte gick till malin strax före fyra igår. sen så när erika kom åkte vi med bilen ut till knutby då. heela vägen ut satt malin och erika och snacka i ett där i baksätet! dom var nt tysta en sekund ens. så där ser ni vilka jag brås på! tihi. väl framme satte vi igång grillen och sen blev det käk. var jätte gott och jätte mysigt. sen blev det paj till efterrätt. då kom även nån kompis till tommy och hans son dit. så satt vi där ute på altan och snacka tills det blev riktigt kallt då vi gick in och nåra spela billjard. jag gjorde det nt, men det var minst lika kul att se på. sen hade klockan slagit 10 då vi beslöt oss för att åka hem. jag sov hos erika då, och somnade ganska så snabbt faktiskt. sen så vakna jag klockan 12 imorse ungefär då jag gick upp och klädde på mej och gick hem. utan smink och allt också!, men det var ett undantag bah för att andreas skulle åka iväg. sådetså. när jag kom innanför dörren börja jag få en illamående känsla. gjorde iordning en köttfärspaj som låg i frysen och käka nästan upp den. sen började jag må lite bättre. kanske nt prima, men någolunda iaf. aja, det var min kväll/morgon. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0