lördag kväll

sha sha.
sitter här i sängen med datan i knät och smäller i mej lite godis medans jag dampar för att det nt vill funka med att ladda ner låtar idag tydligen. seriöst har fett många låtar jag ska ladda ner och så går det nt!? vad är det för skitsida? aja nu ska jag sluta klaga. det var igentligen tänkt att imorgon skulle Matilda komma hit och färga mitt hår och sen sova kvar här med tanke på att hon endå skulle hälsa på Lelle och så i skolan på måndag. men tråkigt nog blir det nog nt så nu. men färga håret ska jag gö i alla fall tyyp imorgon eller nåt? nån som nt har nåt att gö som kan komma och färga? :D ska bli brunett igen för är feta trött på att va typ gul hårig istället för så blond som jag vill va igentligen och orkar nt hålla på har inge tålamod alls haha! därför ska jag färga. var ju brunett i 5-6an typ och jag vill ha samma färg nu den här ggn.

här har ni en bild från hur mitt hår såg ut då:


inget face pga att bilden är så gammal och mitt face osminkat och såg totalt cp ut där.
haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0