lördag

shaaaaaa .
sitter här och stör mej så in i helvetes mycket på facebook. jag menar jag kan nt ens ladda upp ett filmklipp förens dom tar bort det! har redan laddat upp två stycken innan som gick hur bra som hällst, men nu ska dom börja bete sej helt cp och ta bort dom filmklippen jag vill ladda upp, så fucking irriterande! trotts att jag har inga konstiga bilder eller något i filmen, bara bilder på mej och en kompis vilket jag har tagit själv. sen så visst musiken till filmen äger jag nt, men andå, ska dom va så dära jävla fittiga och ta bort det så pallar jag nt ha min facebook kvar heller. Nuu har jag klagat klart. :))


skulle ha åkt iväg hem till Nathalie idag igentligen men hon mådde nt så bra idag såatte ah det blir inget. men ska jag va ärlig så hade jag i alla fall nt pallat ta mej någonstans idag heller så det gör inget. :)

längtar så in i helvetes mycket tills nästa onsdag då min bebis kommer tillbaka till muppsala och hälsar på oss! ska ioförsej träffa na på tordagen så ah längtar dit som bara den! haha hennes och mina planer är att hon och henke kommer på moppe till salabacke och så köper vi choklad och steeeker i solen. sen så ska jag typ åka nåt varv med dom och enligt henne kommer jag döö när jag åker med henke ;oo ah vi får väll se hur de går haha :)


PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0