lyckad lördag kväll


- svart på näsan. :o


Lördagen igår var nt alls tråkig, den blev lyckad tillslut i alla fall. för jag snacka med Filip genom fb och så fick jag veta att han var hemma och nt i östhammar, så vi bestämde oss för att ses. så jag gick till han mellan halv fyra och fyra nån gång. cirkus en timme efter att mamma och roine gått hemifrån. sen så stannade jag där tills klockan blev typ tolv då jag fick skjuts hem. så alltså blev det en lyckad kväll endå. och därmed den dåliga uppdateringen. hade ju ingen som hällst aning om att det skulle bli ändrade planer så snabbt. hann för den delen nt uppdatera innan jag stack dit heller. och när jag kom hem gick jag och la mej i stort sätt direkt, var sjukt trött. och även Filips kompis Elias kom dit en stund också när jag var där, trevligt. men nu har jag uppdaterat så gnäll nt! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0