måndag

måndag idag dåe, och har har svin ont i mina fötter efter idag! har skavsår och hela kittet, toppen! jag var typ grymt seg imorse kom nt upp förens klockan hade slagit åtta. såatte gick upp, åt lite frukost sen gick jag och la mej en stund till bah för jag var så enormt trött, kunde nämligen nt somna igår kväll. men efter att vilat ett tag till fick jag ryck och gick upp och kasta på mej sminket sen ringde natta upp mej och hon och tobbe tvinga mej att komma till skolan. när jag kom dit så säger dom att vi slutat? så ah vi gick till uven för skulle igentligen ge madde en tändare men så kunde hon nt komma ut så vi gick till stan då istället, alex joina oss med. först drog vi till tobbe en stund och bara chilla sen gick vi ner i hans garage och åkte runt lite på moppen hans där nere hihi :) det var ganska läskigt men ändå feta kuul! haha. sen så drog typ alex hem och tobbe stanna hemma hos sej medans jag och natta pallrade oss ner till stan. vi gick till stora torget för att vänta där på att madde skulle komma ner dit efter skolan. men så efter ett tag drog natta till station och mötte typ upp markus där en stund. madde kom med bussen och vi gick till donken och mötte upp nån kompis till henne dära. sen så kom natta och vi gick och stötte på lite mera folk. vi satte oss vi max en stund sen bestämde jag och natta oss för att dra till kk. vi gick dit, satt där en stund sen gick vi till station och mötte emil och två till där. satt och snacka med dom tills nattas buss kom då även jag drog hemåt. träffade även på melina på kk, det var riktigt länge sen!, men trevligt! :) nu ska jag messa min kära kusin madde, så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0