onsdag

sha sha, jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera dom senaste dagarna. men det har faktiskt nt funnits nåt att skriva om heller. kom typ nyligen hem från möte i skolan. det fattades ett beslut som jag nt kommer att skriva här på bloggen, nt just nu i alla fall. sen så nu väntar jag på att nån gubbe ska komma hem till oss? såatte ah.


föresten, dom har ju kommit ut med en ny marabou choklad med polkagris smak! har sprungit som en dåre i alla ica äffärer och kiosker för att hitta en. okej, nu överdrev jag kanske lite. men har i alla fall försökt att hitta en dom gångerna jag vart på ica eller så. men har nt fått tag på nån. så påväg hem efter mötet på skolan idag så hitta jag den! i kiosken vid oss wiiee! haha :D gissa om jag är glad!? tihi, den var god i alla fall (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0