tisdag - & kalas

Kom hem från syster för en stund sen, har vart där sen cirkus 5-halv 6. först fick vi tacopaj (stavning?) ah sen blev det fika på de med kakor och tårta eftersom att syster fyller idag, grattis till henne! :)

imorgon äre ingen skola, det var nån speciell dag kommer nt ihåg vad den heter haha! men så då ska jag på morgonen gå och ta typ blodprover trotts jag har sprutfoobiiii! buhu:(

på torsdag sen är det i alla fall skola. hemlisen som jag gått och hållt på utan att skriva här i bloggen för tidigt är att jag ska börja i 8an igen, i min gamla klass. asso haha jag skulle igentligen ha börjat där i igår, måndag. men eftersom jag nt vart i skolan igår & idag så blir det på torsdag jag börjar där istället . får se då hur de går, antar att det blir okej.

sen så är ju min bebis i muppsala nu i två veckor wiiee! så ska se till att träffa henne nån dag också samt att ta mej ner på stan och fixa nytt smink och en bikini.

nuuu har jag inge mer att skriva puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0