tisdag

Skola idag, träffa folket. orkar nt berätta in i minsta detalj vad vi gjorde idag. hade två lektioner sen drog jag till stan med nathalie och mötte upp madde. vi vänta på dina, sen när hon kom så gick vi till donken. mötte upp tina och sara sen gick jag och nathalie till cubus där köpte jag en tröja, sen kolla vi lite andra kläder och sen satt vi oss och chilla lite bara på en bänk. gick även till kk en stund med den sötungen, sen drog jag hem. såå det var min dag.

Imorgon äre onsdag och jag ska till syster och sova där till torsdag. vet alltså nt hur uppdateringen blir då imorgon. kanske tar med mej datan, vi får se. annars försöker jag uppdatera på torsdag or something. vi är ju lediga torsdag-söndag med. så där ska jag även få in en filmkväll tillsammans med några också. hihu, har en del på gång alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0