helgen

Okej vart ska jag börja? har lixom nt riktigt haft tid för bloggen nu den här helgen. för i fredags så sov jag ju hos filip som ni vet, eftersom jag skrev det på bloggen innan jag stack. det var riktigt trevligt iaf, vi kolla typ tre filmer innan jag somnade haha! å sen på morgonen var det jag som vakna först utav någon anledning? haha men ah så jag låg vaknen i ungefär en och en halv timme själv innan han vakna. sen så typ drog jag hem och åt sen fixa mej lite. efter det ner på stan och mötte upp älskade amanda på stationen. vi gick till 7ans bh på vaksala och tog bussen därifrån hem till mej. när vi kom hem så hann vi bara innanför dörren så drog vi ut igen, eller ah rättare sagt hem till filip igen hahah. satt där ett tag tills klockan blivit typ sex och jag och amanda gick till stormen för att käka lite grillat med släkten. sen så gick vi nästan dirr efter det. vi gick till skolgården, stanna där ett tag sen vidare till årstahallen och köpte massa onyttigheter haha (a) efter det hem och kolla lite saker på datan, käka glass och cama med filip och sebastian haha:) sen så blev det film med chips. dock åt jag nästan ingenting men amanda gjorde. efter att första filmen var slut så ville hon se en till men jag palla nt så jag somna haha! jag vet, jätte snällt mot henne haha. men i alla fall så vakna jag imorse av att jag ställt väckarklockan på nio. haha, det minns jag nt? aja men det var bara upp och hoppa, smälla i oss varsin macka sen chilla tills bussen gick. vi åkte ner extra tidigt, redan vid halv tolv för att hinna träffa sebastian ett tag innan hon skulle hem. men det blev nt så sen så vi gick runt lite på stan sen till amandas buss när klockan började närma sej ett. efter att lämnat henne där stack jag till min buss. hann med den preciis. i alla fall så nu är jag hemma och nu förstår ni varför jag nt hunnit bloggat någonting? det var i alla fall min helg. och den var toppen!




vi BJUDER STORT på bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0