rest in peace andra avenyn

Fredag idag, men i onsdags var jag grymt taggad till andra avenyn som i vanliga fall alltid gick klockan nio på onsdags kvällarna. men eftersom dom slutat med det och sista avsnittet gick för ett tag sen så fick jag damp på mej själv för att jag ville se det haha. seriöst, jag menar dom kan väll nt bara sluta med den bästa serien som någonsin visats bara sådär!? fyy vad besviken jag blev när jag insåg att jo, tydligen kan dom de. så nu kommer jag nt längre ha någonting att längta efter i veckorna. fuck. ingen serie kommer någonsin att ta andra avenyns plats i mitt hjärta, aldrig. kärlek på serien! <3

rest in peace AA. ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0