fredag

Hej! dagen idag har vart fett naajs. börja med skola då som kanske nt var riktigt lika kul som resten av dagen. men i alla fall klarade jag mej igenom två lektioner sen gick jag hem för vi hade lång rast tyyp haha eller jag tog lite extra lång och hoppa bilden. är endå ingen mening att gå dit, kan nt rita heller hahahah! sen så var det tänkt att jag skulle gå tillbaka när lektionen efter lunchen börja men jag orkade nt helt enkelt. bestämde istället med Matilda bebu att vi skulle träffas på stan och ta en fika och så. men det blev nt riktigt som planerat. utan när jag kommer ner så träffar jag först på Amanda och Cornelia som jag visste skulle va på stan idag. var tänkt från början att det var dom jag skulle va med men så blev det nt sen. men gick till cubus med dom och kolla lite en snabbis sen till hemköp och träffa Matilda, Nathalie, Fredde, Tobbe och Igor. Igor stack typ dirr nästan så då gick vi andra och satte oss nånstans. Alex kom och vi drog mot vaksala och träffa Erik och Michelle. efter det gick vi alla skilda håll nästan, jag och Matilda gick mot station med Fredde och Nathalie. sen därifrån gick jag och Matilda själva mot galleriorna. vi kolla på lite kläder och grejor sen så köpte jag en del saker. en ny foundation, två linnen och en bikini. orkar nt lägga upp bilder på sakerna den här ggn så ni får nöja er utan. sen så började vi bli hungriga så istället för att fika gick jag och bebu till jalla och käka kebab haha grymt gott. efter det blev det mer affärer tills klockan var kanske sex nånting ? då jag tog bussen hem. men fick i alla fall några timmar ensam med min älskade bebis! ska försöka träffa na nå mer innan hon åker tillbaka till härnösand igen. bytte även tillbaka våra batterin idag som vi lån bytte förut för att hon skulle ha batteri på sin långa resa upp till härnösand.

men iaf nu har jag inge mer att säga ,hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0