onsdag

fortfarande dunder förkyld då. jätte kul, värkligen.
nej men har i alla fall bestämt mej,
imorgon blire av att träffa bebis och henke vilket som.
ska även se SISTA avsnittet av andra avenyn ikväll.
eller ah, kanske tjuvtittar på datan innan kvällen haha vi får se (a).
men jag kan nt förstå, det får nt va sista avsnittet!
nu blir jag ledsen buhu :((
men så fort alla avsnitten kommer ut på typ dvd så ska jag lätt köpa dom!
aldrig att jag går miste om att köpa en sån bra serie, never!
igår kom syster hit också då och käka med oss.
sen på kvällen gjorde vi scones (stavning?).
i alla fall , jättemysigt! :)
fixade även om min header på min blogg idag då,
som ni kansek ser.
det är annan stil på texten i headern & en gullig liten rosett där också tihi.
fixade även Tobbes blogg idag hihi.
han blev ju nöjd i alla fall, och det är väll huvudsaken hah.
såatte in och besök han nu tycker jag!
klicka bara HÄR. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0