uttråkad

Nu har halva dan gått och jag är nt ett dugg bättre än imorse. jag vet att det tar sin tid att bli frisk igen, men jag har nt tiiid med de häär! på torsdag ska jag ju träffa Matilda & Henke och då måste jag vara frisk! visst mår jag lite bättre nu efter att tagit alvedon. men snart går den ur kroppen och jag kommer bli lika dålig igen. sov inge bra inatt heller, vaknade flera ggr så är fett trött nu. men kan nt somna heller på något sätt, jag venne vad det är för konstigt med min kropp? antar att jag borde hålla mej lugn och bara ligga i sängen och kolla tv eller nåt, men jag har nt ro till det! sen på fredag är det möte i skolan som gäller, kommer nt palla men måste tydligen. och tidigare idag ringde Nathalie mej också och snacka lite så det var väll trevligt eftersom jag är så enormt uttråkad! det här blev ett litet random inlägg men jag orkar nt bry mej. hade bara lust att skriva nåt haha puss.


HAHAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0