<3

''heej älskling jag vill bara att du ska veta att du verkligen är allt för mej och att du har den absolut största platsen och kommer alltid att finnas där! du är den bästa och finaste bästavän man kan ha och jag fattar inte hur just jag kunde ha sån tur att ha dej som bästavän för du är den mest perfekta person jag har träffat i mitt långa liv du är verkligen mitt allt och jag hoppas att det alltid kommer vara så. finns inget du finns inget jag, hoppar du hoppar jag det står skrivet i mitt hjärta och det är helt sant och jag är glad för att det är de! älskar dej!<3''






- Detta var precis vad hon skrev till mej.
jag kan nog nt vara lyckligare än vad jag är med dej,
du är allt.
älskade vännen kommer alltid finnas kvar här!


Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Jag verkligen älskar dej du är allt för mej<3

2010-11-03 @ 12:41:38
Postat av: Anonym

men åhhh vad fint skrivet :)får ju tårar i ögonen..

2010-11-04 @ 01:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0