bevis på att jag är smartare än anton

hahah jag är smartare än anton nananana ;) för kolla jag fråga typ om vi kunde träffas och hitta på någe eller så och då svara han att han måste fixa nå spanska grejs och då sa jag att jag kan komma och hjälpa han hahaha för tro det eller ej men hade faktisk spanska i halva 7an. men har tyvärr glömt det mesta:/ men i alla fall så såg vår konveration ut såhär:

jag: men jag kan komma och hjälpa dej för jag hade spanska i 7an!
anton: men 7ans böcker har jag ingen användning för.
jag: haha nähä men varför kollar du nt längst bak i boken där brukar det väll stå ett lexikon?
han: fan vad smart du är!
jag: haha jag vet!



se jag ÄR smartare än han! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0