dag 1

dag 1 - presentera mej själv.

Jag tror dom flesta som läser min blogg redan vet det mesta om mej faktiskt eftersom minst hälften känner mej irl. men för att göra listan fullt ut så ska jag nu försöka så gott jag kan.
jag heter då Emelie Stockelin som dom flesta vet haha och är bosatt i uppsala världens bästa stad! har dock flyttat välldigt mycket i mitt liv fast mest inom uppsala just därför håller jag fast vid den staden som världens bästa. förutom uppsala så har jag flyttat och bott i sala och gotland också där jag trivdes ganska bra, åtminstonde i sala med tanke på kompisarna. men för att nt klaga allt för mkt så har jag det bra här i uppsala med! har dom absolut bästa vännerna här förutom Amanda som bor i heby och matilda som bor i h-sand och säkert några fler. umgås mycket med folket här och jag är glad över att jag har dom vänner jag har. sen kan jag väll berätta att jag gått i 8 olika skolor också eller ah går i den åttonde nu som heter ekeby 2. är för övrigt 15 snart 16 år i januari och alltså byxmyndig haha! men nu tycker jag att jag presenterat mej själv färdigt såå.


Kommentarer
Postat av: lasse och carina från Gotland!!!!!!!

HejEmelie!Kul att hitta dej igen efter alla år!!

Hoppas att allt är bra med dej.Hoppas att du kommer i håg oss.Ha det bra så kanske vi hörs igen om du vill.

Hälsningar från Lasse och carina.

2010-12-21 @ 17:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0