fuck you

Vad håller jag på med ? varför i helvete saknar jag dej lika mycket som jag gjorde för ett år sedan då du igentligen förstörde mitt liv totalt? du finns nt i mitt liv längre så varför existerar du ens i mitt huvud? det är sjukt hur mycket man kan sakna en person som vart till skada för en själv. du byggde upp mej till en person som nt längre finns idag. att ett liv kan rasa samman på bara några minuter är så sjukt. du förstörde mej helt och hållet så varför saknar jag dej så mycket som jag gör idag? kanske var det för att vi var dom just precis dom. folk kalla oss aldrig för ''hon & hon'' utan dom sa ''dom''. kanske nt är så konstigt igentligen om man tänker efter för vi gjorde allt och då menar jag verkligen allt tillsammans. jag ska nt behöva säga mer trotts det finns miljoner saker jag skulle kunna ta upp. men vad tjänar det till ? det finns ingen garanti för att en vänskapsband kommer hålla hela livet jag menar se bara på oss vi är ett exempel på att det kan gå itu även om båda två svor på att det aldrig skulle hända. jag försöker nt längre för jag har insett det finns inget som kan få oss tillbaka så varför kämpa för något som aldrig blir detsamma? jag ger upp.

oh and, fuck you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0