godmorgon

godmorgon! somnade nt förens efter tolv nån gång igår och vaknade vid nio idag helt sjukt! vad är det för fel på mej haha? dock är det ganska bra just idag för eftersom jag ska på dop så måste jag i alla fall gå upp senast tio om jag ska hinna fixa mej och så så det gjorde inget det var därför jag nt försökte somna om heller. sen tänkte jag bara säga att det där när man ska skriva en sak för varje dag listan ni vet? jag har räknat ut att om jag bara ska skriva om en sak varje dag i 30 dagar så kommer jag få hålla på enda in på julafton och förmodligen efteråt och det är ju nt direkt så att jag vill sitta vid datan hela julafton bara för att skriva om sånt? känns lite onödigt. så därför hade jag tänkt att jag ska skriva för flera dagar per dag så den blir klar fortare. det tycker jag låter bra iaf så så blir det!



gammal bild på mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0