helvetes jävla mobiltelefon

Ah som ni ser på rubriken är jag nt speciellt glad över min mobil just nu för den har fuckat ur helt. den går nt ens att starta nu så för tillfället har jag en av mina gamla mobiler som suger kuk men i alla fall jag har inget annat val. ville alltså bara säga att om ni skickar sms till mej och jag svarar 'vem' eller liknande så vet ni varför och för er som nt fattar så är det för att allas nummer nt finns sparade i min gamla mobil. btw den har sämst kamera också åhh!

xoxo
/em


Kommentarer
Postat av: matilda karberg

nyare mobiltelefoner är gjorda för att dom ska gå sönder i slutändan det är för att dom ska tjäna mer pengar eftersom folk köper ny då, dessutom dom mobilerna vi hade suger kuk dom går ALLTID sönder så fuck that

2010-11-15 @ 15:30:27
URL: http://mkarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0