ingen normal person sitter vid musikens hus och skriker aina när dom åker förbi

HAHA, random rubrik. men så får det bli ibland! visste ni att den rubriken är precis vad natta sa dan då vi hade skolavslutning 09? haha it's true. det var jag nathalie och matilda som satt utanför musikens hus och som rubriken säger när polisen åkte förbi skrek matilda aina! hahaha konstig sak det där;)

jaja nu när jag suttit och babblat så mkt om rubriken minns jag nt vad jag skulle skriva ens så vi avslutar här.

Kommentarer
Postat av: matilda K

Kapar du rubriken och grejer? nej nu har jag ingen användning för den längre :( hehe driiiiveriiii ;)

i miss u!

2010-11-11 @ 11:15:21
URL: http://mkarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0