jävla snö


fuuuuuuuuuuuuuul,

faan vad jag hatar snön! bara för att anton ringde mej och han och hans kompisar bad mej komma ner till stan till grand och sociala med dom lite eftersom det var gratis idag och bla bla bla. men icke sa nicke så blev det nt! pga all snö och halk risk ska buss jävlarna ställas in och så. och nt var jag fixad heller såatte det blev ännu en tråkig hemakväll faaaaaaaan vad jag hatar det här! ska ta me fan gå och dö.. nejdå driver men jag orkar nt skola jag orkar nt vara hemma jag orkar nt vara vaken och jag orkar nt sova haha vilka problem! seriöst kom och döda mej nån?

ska snart hoppa i säng för finns inge annat att gö.



love love love & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0