lååt


fick aldrig säga vad jag ville få sagt,
jag tänker på dej hela tiden dag som natt,
mina tårar tog slut en dag,
men du lever i mitt hjärta och du stannar kvar.


du är död, det har du alltid varit,
lämna världen utan skäl nu är allt som vanligt,
jag saknar dej, jag tittar upp och drömmer,
du lever i mitt hjärta men du lever inte längre,
har varit svårt att alltid vara så stark,
och nån gång ibland funderat på att lägga ner allt,
lärde mej att styrka kommer från våra tårar,
och våra år är ju båda två, jag lovar det sårar,
hela livet har jag saknat och fått kämpat mot hat,
har gett allt som jag har kunnat och fått hålla tillbaks,
men haft det så bra aldrig nåt som livet är slut,
det känns så just nu men minnen av det leder mej ut.


fick aldrig säga vad jag ville få sagt,
jag tänker på dej hela tiden dag som natt,
mina tårar tog slut en dag,
men du lever i mitt hjärta och du stannar kvar.


det är slut, det har det alltid varit,
kärleken är död nu, nu är allt som vanligt,
jag saknar dej, jag lever inte längre,
jag älskar dej som fan
och jag vill inte vara vänner,
jag ångrar valet som jag gjorde där då,
men men jag mådde som jag mådde så förlåter för hårt,
men endå så får jag välldigt svårt att finna en tröst,
jag gav upp och jag kommer aldrig känna mej nöjd,
du var min ängel,
vackrast i den världen jag lever i,
minnena behåller vi men kärleken har somnat in,
jag finns alltid för dej dag och natt och överallt,
även om du lämnar mej så kommer du att va mitt allt.


fick aldrig säga vad jag ville få sagt,
jag tänker på dej hela tiden dag som natt,
mina tårar tog slut en dag,
men du lever i mitt hjärta och du stannar kvar.


det är kört, det har det alltid varit,
ingen hör mej längre, nu är allt som vanligt,
jag saknar dej, spegelbilden svarar mej,
alla har problem men inte alla beklagar sej,
har aldrig blivit den jag ville sen barn,
har fått kämpat för fel saker och jag börjar bli van,
men efter ett tag har alltisammans skapat ett berg,
jag aldrig kommer över själv så jag söker din hjälp,
men ännu igen så står jag utan stöd och försök,
det sträcker sej högt och över kommer bara min röst,
och allt jag som tröst har fått har varit veka små ord,
att allting löser sej tillslut, att det ordnar sej nog.


fick aldrig säga vad jag ville få sagt,
jag tänker på dej hela tiden dag som natt,
mina tårar tog slut en dag,
men du lever i mitt hjärta och du stannar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0