onsdag

I don't orkar skriva nånting today HAHA bra engelska där emelie! okej seriöst nu jag kan bättre än så jag lovar ville bara göra mej till lite granna. men i alla fall så vart det skola idag och eftersom mitt busskort har fuckat upp sej så mycket och nt ville funka så fick jag ju ett nytt igår och det cpa också sen jag fick ännu ett nytt och det funkar i alla fall. än så länge.. ah vi får väll hoppas att det fortsätter så. blev fett lakk när det nt funkar och man bah står där som en idiot, haha sant ju. och i skolan idag hade jag köket första men eftersom richard är på prao och tao nt var där så fick jag göra allt själv tack för den killar ! hahah men fick dit tao i alla fall till efter lunch så de var åtminstonde bra! men ni får ha det bäst för nu orkar jag nt skriva mera haha lat som jag är ;) så puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0