tobbe hed


Tobbe!
jag fucking saknar dej.:(
låt oss börja med att säga vart tog vi vägen? vi har kännt varran i två-tre år men det känns fan som hela livet ärligt talat.
jag saknar tiden på brantan då vi träffades varje dag för nu ja nu träffas vi aldrig längre tyyp.
minns du när vi sa att vi skulle aldrig tappa kontakten efter att du gick ut nian? men vad hände?`
jag klandrar nt bara dej för det utan även mej själv för vi är lika dåliga på att hålla konakten båda två tycker jag!
kommer du ihåg när vi skrev på bänkarna att vi var bästavänner?
men det är borta nu. utsuddat.
det är några andra som sitter där nu och förmodligen har lika kul som vi hade då eller fast nej det går nt. våra minnen är oslagbara!
jaja jag tror du har förstått nu vad jag ville ha fram med allt det här att jag saknar dej och att jag aldrig aldrig kommer glömma dej och våra minnen!
du är bäst!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0