utmaning

1 - Hur länge har du bloggat?
Jag har väll typ bloggat sen jag var 13-14 och nu är jag 15 snart 16. dock har jag haft flera olika bloggar under tiden men just den hära bloggen har jag haft sen februari 2010.

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
Ska jag va helt ärlig så minns jag faktiskt nt de riktigt utan det enda jag minns är väll att jag tyckte det var lite små tufft att blogga haha och eftersom nästan alla andra gjorde det så varför skulle jag låta bli liksom?

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Det var nt direkt någon kändisblogg utan det var mina närmaste släkt och vänners bloggar sen finns det ju säkert många bra stor bloggare med men läser dom nt så ofta kan väll hända att jag kollar in någon ibland.

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Skulle kunna både skratta och gråta, blandade känslor.

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
Fortfarande så är det nästan inga stora bloggar jag läser tycker bara dom flesta är jobbiga/tråkiga att läsa. men som sagt det finns några andra jag kollar in till exempel dom jag har länkade på min blogg bland annat.

6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Haha ingen aning faktiskt tänker nt så mkt på de.

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
Ojj jag venne det finns säkert en hel del skulle jag tro!

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
Typ ingen aning här heller ehe det finns helt säkert men ingen som jag kommer på bara sådär nu.

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Dom flesta som jag vet tycker nog bara det är posetivt tror jag. jag menar varför skulle dom gnälla det är väll endå mitt val om jag vill blogga eller nt? dom har ingenting att säga till om där för jag tvingar inegn att läsa min blogg det gör dom på egen risk haha.

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Fråga dom.

11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Har inga speciella gränser men självklart så skriver jag nt vad som hellst här.

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
Jag tror att jag typ bloggar om det mesta men nt så att jag går ut med alldeless för privata saker här nt för det har ni små nyfikna läsare nt med att göra.

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Jag bloggar nt för att ha flest läsare, inte för att få flest kommentarer, och nt heller för att få flest följare i bloglovin. jag bloggar för att jag tycker det är kul och för min egen del. sen är det ju självklart jätte gulligt att ni läser!

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? 

Nae nt till 100% nej.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej.

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Det är svårt att svara på jag själv till exempel tycker nt det är skadligt för min del men vissa andra väljer kanske att skriva ut mer i bloggen än nödvändigt för att få flera läsare till exempel och det kan göra det värre för dom.

17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar?
Nej det finns nt ens i min värld om vi säger så. tar nt direkt åt mej utav vad massa patetiska kommentarer som för det mesta anonyma folk skriver. det enda som händer är att jag får mej ett gott skratt och det skadar väll nt eller hur? sen what ever vad dom skriver låt som göra det då tills dom kanske tillslut inser att det är till ingen nytta att ens försöka. jag vet bäst själv och fine fortsätt ni som skriver sånt men jag lovar er, ni kommer ingenstans på det!

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Nej jag står för vad jag säger/skriver och gör.

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Den största nackdelen är väll typ att det finns folk som snor inlägg, bilder, idéer osv. det är irriterande!

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Idk. men vi får väll hoppas haha!

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på detta:
Utmanar alla som vill/pallar göra detta.

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: förlåt för sent svar.. men du kan vara söt!!:)



föresten ,missa inte min tävling på min blogg!! du kan vinna att vara modell för en dag!:)

2010-11-23 @ 10:53:14
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0