eckerö

shaow kom hem för kanske en timme sen eller nånting har ju vart på ålandsbåten hela dan och kvällen you know;) var rätt najs faktiskt satt den mesta dels av tiden och snacka med filip, ovanligt eller? nae. och efter att vi druckit energi dricka gissa hur pratglada vi var då påvägen hem i bussen? haha. men som tur hade vi varrandra att snacka med:) köpte även massa godis i taxfree så nu klarar jag mej ett tag :d hahaha! dom andra drog hem till filip sen och fortsatte ha kul medans jag stanna hemma istället för jag kände verkligen nt att jag palla. så får väll underhålla mej själv här och nu istället då haha trååk:( aja mitt val och tänkte faktiskt endå gå och sova om ett litet tag också tror jag. nej nu ska jag snacka lite med ida på msn så får vi se när jag deckar haha puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0