ehm godmorgon?

Ledig från skolan idag pga vad som hände igår h3h3h3. såatte därför kommer min fredag bli en chilldag tills ikväll då det blir bio med fellu hihi och efter det åker vi förmodligen hem till henne och slaggar där inatt därför kommer det bli sämst uppdatering om jag nt får för mej att mobil blogga såklart men vi får se hur det blir med det. nu ska jag äta upp mitt godis som är stenhårt eftersom jag nt lagt det i någon plastpåse så får skylla mej själv lite haha! ska väll försöka laga ihop lite mat snart för börjar bli hungrig om nt mami kommer upp snart och fixar åt mej (a)
och juste matilda kommer ju idag så venne om jag träffar henne nånting idag annars blir imorgon woho!


hahaha minns ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0